موج دانلود,دانلودنرم افزار,بازی,تم
دانلود نرم افزار, بازی ,تم ,کلیپ ,موزیک ,کتاب, عـکس, اس ام اس, و...

  




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham
conter دانلود بازی جدید از سری بازی های کانتر به نام Counter Strike: Global Offensive 2011  

نوع : اکشن

پلتفرم : PC

محصول : ۲۰۱۱

زبان : انگلیسی

به مناسبت اولین سال تولد سایت بزرگ آریا دانلود، بازی بسیار زیبا و جدید Counter-Strike: Global Offensive را برای شما قرار داده ایم .نام این سری از این بازی Counter-Strike: Global Offensive می باشد. این بازی دارای گرافیکی عالی نسبت به ورژن های قبلی میباشد دارای محیط های گرافیکی، سلاح های جدید، شخصیت های جدید، چند نفره بودن بازی، شبکه ای بودن بازی و … این بازی را میتوانید به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وب سایت موج دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 

توجه : این بازی با حجم 64 کیلو بایت برای دانلود گذاشته شده است چون با برنامه ای به نام KGB Archiver فشرده شده است برای همین بعد از دانلود باید آن را از حالت فشرده در بیاورید که آن هم حدود دو - سه ساعت طول می کشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

                   

-

     نشانه گیری پرندگان در حال پرواز که شکل و شمایل کارتونی بسیار جذابی دارند موضوع      این بازی است. کاربر می بایست با تعدادی تیر که در اختیارش قرار داده شده است اهداف   پروازی که همان پرندگان هستند را نشانه رفته و با نشانه گیری صحیح امتیاز کسب کند. Birdie Shoot در محیط های مختلف طراحی شده و جالب است که پرندگان موجود در بازی در سایزهای مختلف طراحی شده اند تا دقت کاربران را بهتر بسنجند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

Smuggle Truck

این روزها بازی هایی که با پیروی از قوانین فیزیکی ساخته می شوند طرفداران بسیاری پیدا کرده اند که پرندگان خشمگین را می توان پایه گذاران نوین آن دانست . حال اگر شما نیز از انجام چنین بازی هایی لذت می برید پیشنهاد می کنیم بازی Smuggle Truck را نیز از دست ندهید . در این بازی شما راننده یک کامیونت هستید که می بایست مسیری را طی کرده و در طول راه از موانعی که وجود دارد به گونه ای عبور کنید که مسافرانی که در پشت ماشین شما نشسته اند به بیرون پرتاب نشده و از بین نروند ! یا آنهایی که در موانع به بالا پرتاب می شوند را بتوانید با کم یا زیاد کردن سرعت دوباره سوار کنید . این بازی بر خلاف گرافیک بسیار زیبایی که دارد بسیار کم حجم بوده و می تواند لحظات بسیار شادی را برای شما به ارمغان آورد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

Gta Vice City

بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند . در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است . به تازگی نسخه IV این بازی منتشر یافته دارای که حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی قوی می باشد . از این رو سایت دانلود کده با توجه به قابل اجرا نبودن نسخه جدید این بازی بر روی تمامی سیستم ها و همچنین تجدید خاطرات گذشته نسخه فشرده ی این بازی را به طور مجدد و البته به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

Deus Ex: Human Revolution یک بازی اکشن اول شخص بوده که به صورت داستانی و با گرافیکی فوق العاده طراحی شده است که در آن می بایست نقش آدام جنسن ، شخصیت اصلی بازی را بر عهده بگیرید . در این بازی که تلفیقی است از راز ، جنایت و تیراندازی بدون این که بدانید در قدم بعدی قرار است چه انجام بدهید ، پیشروی غیر ممکن خواهد بود . این بازی همچنان ارزش های Deus Ex اول را مد نظر دارد و به آن پایپند است . در مرحله نخست  آدام جنسن (Adam Jensen) شخصیت اول بازی را می بینیم که در ایستگاه پلیس شهر دیترویت روی مغز اجساد کار می کند . جنسن یک کاراگاه خصوصی می باشد که در کار خود خیلی خبره است. در ابتدای بازی ، همان هنگام که شما در مرکز پژوهشی و صنعتی در حال بازدید و گفت و گو با رییس خود هستید ، تروریست ها به کارخانه  حمله می کنند و رئیس شما بر این عقیده است که یکی از اجساد داخل سردخانه یک جاسوس بوده و وظیفه ی شما کمک به او برای یافتن فرد نفوذی است . به ایستگاه پلیس وارد می شویم و …  .

نسخه ی پیش رو که به صورت فشرده می باشد بدون حذف بخش یا بخش هایی از بازی صورت گرفته که می توانید با خیال آسوده آن را از موج دانلود ، دانلود نموده و لذت ببرید .

 

حداقل سیستم مورد نیاز :
ویندوز اکس پی ( سرویس پک ۳ ) / ویستا ( سرویس پک ۱ ) / سون
پردازشگر AMD Phenom II X4 or Intel Core 2 Quad
حافظه رم : ۲ گیگابایت
دایرکت ایکس ۹

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

زمانی که هنوز کنسول های PS2 ،Xbox و GameCube فعالیت می کردند، EA و استودیوی بازیسازی EA Big سبکی جدید از فوتبال را به نمایش درآوردند که قبلاً در بازی های کامپیوتری دیده نشده بود. تا قبل از عرضه FIFA Street کمپانی EA با عرضه NBA Street تجربه خوبی را بدست آورده بود و به همین دلیل تصمیم گرفت تا بازی فوتبال را با سبکی تازه به نمایش دربیاورد. نتیجه این شد که بازیکنان با سری بازی های FIFA Street روبرو شدند. اکنون بیش از ۳ سال است که از ساخت بازی FIFA Street جدید می گذرد. این سری از بازی ها در سال ۲۰۱۲ بازمی گردند و مسیر جدیدی را به نمایش درمی آورند.سازندگان FIFA Street جدید، تغییرات زیادی را در آن به وجود آورده اند و این موضوع باعث شده تا این بازی با تمام آن چیزی که تا کنون می شناختید، متفاوت باشد. زمانی که برای اولین بار این عنوان را تجربه می کنید، متوجه می شوید که بسیار تغییر کرده است. سبک کارتونی بازی به فراموشی سپرده شده و دیگر از انیمیشن های خنده دار خبری نیست. چیزی از نسخه های قبلی در این بازی دیده نمی شود. در این بازی واقعاً متوجه می شوید که فوتبال در کوچه ها و باشگاه های کوچک به چه صورت است. البته بچه های ایرانی به خوبی با اینگونه فوتبال بازی کردن آشنایی دارند! در این بازی دیگر خبری از زمین های چمن نیست و بازیکنان روی زمین های سفت و سخت بازی می کنند، اما همچنان دیوار یک دوست خوب برای شما است.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه SPARE بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

fifa street 2012 cover small دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

گیم لند مجله ای حرفه ای می باشد که به بررسی و مرور جدیدترین بازی های روز دنیا می پردازد. این مجله توسط نویسندگانی از وبسایت بازی رایانه تولید می شود. تا به امروز ۱۵ نسخه از این مجله اینترنتی منتشر شده است که طرفداران زیادی را در میان فارسی زبانان سرتاسر دنیا جذب کرده است. در این نسخه از مجله به بررسی و پیش نمایش بازی های روز دنیا پرداخته می شود که برای اطلاع از سرفصل های آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

اگر بازیهای مدیریت مزرعه نظیر Youda Farmer را بازی کرده باشید و به بازیهای مدیریتی علاقمند باشید ، بازی جدید و بسیار زیبای New Yankee in King Arthurs Court قطعا برایتان لذت بخش خواهد بود. در این بازی شما در نقش کشاورز هستید و باید اقدام به جمع آوری چوب و سنگ برای ساخت انواع بناها ، آب ، مواد خوراکی برای آشامیدن و سایر مایحتاج خود نمایید.

دشمنانی در بازی به شکل اسکلت و موجوادتی عجیب همواره سعی دارند که طلاها ، مواد غذایی و سایر دارایی های شما را به سرقت ببرند که شما باید با آنها مقابله نمایید. در هر مرحله به شما ماموریتهایی داده می‌شود که در مدت معینی باید آنها را انجام دهید. بعنوان مثال در یک مرحله باید یک آسیاب بسازید ، در مرحله ای دیگر باید چندین خانه بسازید و …

New Yankee in King Arthurs Court Cover

New Yankee in King Arthurs Court | Size: 50 MB | 4shared & Mediafire Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

Moto Racing Fever 3D نام بازی موتور سواری کم حجمی است که در آن باید با سرعت هیجان انگیز و استفاده از نیترو و البته دست فرمان خوب بتوانید رقیبان خود را پشت سر بگذارید و زودتر از بقیه موتور سواران به خط پایان برسید.

Moto Racing Fever v1.0

Moto Racing Fever v1.0 | Size: 21 MB | Direct Link

دانلود و عکس هایی از بازی در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

قطعا همه ما با بازی Pac Man یا همان نقطه خور آشنا هستیم ،‌ باید گفت که بازی Tank VS Worms از این بازی الهام گرفته است اما با این تفاوت که در این بازی مارهای غول آسا سد راه شما می‌شوند و شما باید از آنها دوری کنید. در بین مراحل نیز به شما امتیازات و ابزاری برای نابودی مارها داده می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن وسایل مارها را نابود کنید.

Tank VS Worms

Tank VS Worms |‌ Size: 20 MB | Direct Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

Rayman ultimateهیجانی برای کشف دنیای های بیشتر،در 60سطح مختلف شما را به

سمت یک بازی خوب سوق می دهد.ارائه تنوع زیبا در محیط گرافیکی و گیم پلی،وفاداری

به بازی اصلی(که برای پلی استیشن ساخته شده بود)،غنا بالای بازی در 6 دنیا،60مرحله

نفشه ها و پاداش ها،همراه با موسیقی متن فیلم،انیمیشن های برجسته برای هر شخصیت

رنگ های زیبا که نشان از کیفیت بازی در گوشی های پاکت پی سی است،همه و همه یک

بازی زیبا برای گوشی های با سیستم عامل پاکت پی سی6(ویندوز موبایل) است.

سیستم عامل:پاکت پی سی 6



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

نرم افزار ePSXe یکی از بهترین مبدل های موجود برای اجرای بازیهای پلی استیشن ۱ در کامپیوتر است. این مبدل قادر است تا تقریبا تمامی بازیهای Play Station 1 را بر روی رایانه اجرا نماید. همچنین با این نرم افزار شما قادرید تا در هر کجای بازی که هستید آن را Save و یا Load نمایید، بدین طریق که برای دخیره کردن بازی از کلید F1 و برای بازخوانی بازی از کلید F3 استفاده نمایید. کار کردن با نرم افزار بسیار ساده است و نیاز به توضیح دیگری نمی باشد.

ePSXe 1.7.0 | Size: 4 MB | Direct Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

بازی رایانه ای پرطرفدار و فوق العاده زیبای همسایه جهنمی ۵ Neighbours From Hell

همسایه جهنمی 5

Neighbours From Hell 5 | Size: 199 MB | 4shared Link

اگر از علاقمندان بازیهای کامپیوتری باشید حتما با بازی Neighbours From Hell آشنا هستید و ممکن است یکی از نسخه های این بازی را انجام داده باشید. تابحال ۶ نسخه از این بازی کارتونی انتشار یافته است که ۳ نسخه اول این بازی با زبان انگلیسی و ۳ نسخه بعدی بازی با زبان روسیه ای منتشر شده است. پس مستحضر باشید که نسخه ۵ این بازی که هم اکنون در سایت ۳ سوت دانلود منتشر شده به زبان روسی می‌باشد.

داستان بازی بدین صورت است که شما در نقش همسایه‌ای مردم آزار هستید و باید تا می‌توانید همسایه بدبختتان را اذیت کنید و او را عصبانی کنید. در طول بازی باید از چشم همسایه عصبانی مخفی باشید و دور بمانید در غیر این صورت کتک مفصلی نوش جان خواهید کرد و مجبور خواهید شد از ابتدای مرحله بازی کنید. باید تا می‌توانید خرابکاری کنید مثلا از جوهر پرینتر در نوشیدنی همسایه بریزید و یا روی تصویر همسر همسایه خط های سیاه وحشتناک رسم کنید و یا کاری کنید که همسایه توسط همسرش کتک بخورد و خیل از کارهای دیگر که درون بازی بصورت معما هستند و شما باید خودتان کشف کنید که باید با چه روشی همسایه بدبخت را عصبانی کنید.

در صورت استقبال از این بازی نسخه شماره ۶ همسایه جهنمی نیز در سایت منتشر خواهد شد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

بازی کامپیوتری اکشن و فوق العاده جذاب و زیبای Total Overdose

بازی توتال اوردوس

Total Overdose RIP | Size: 467 MB | 4shared Link

مطمئنا تصویر کاور بازی که مشاهده می‌کنید شما را نیز جلب خود کرده است. بازی کامپیوتر Total Overdose آنقدر زیبا و جذاب طراحی شده است که هر گیمری را به خود جلب می‌کند و انصافا بازی رایانه ای توتال اوردوس یکی از بازیهای پرطرفدار در سبک اکشن می‌باشد. موسیقی های بکار رفته شده در این بازی که اغلب آنها موسیقی مکزیکی است بر جذابیت بازی افزوده است بطوری که این موزیک ها حال و هوای بازی را دگرگون می‌کند.

داستان بازی از یکی از جنگل‌های آمریکای جنوبی شروع می‌شود که شما باید با کشتن دشمنان سوار بر هواپیما شده و نهایتا از آن منطقه به ایالت مکزیکو خواهید رفت. بیشتر اتفاقات بازی در کشور مکزیک رخ می‌دهد. در این بازی شما هر کس را می‌بینید باید بکشید البته به جز گاهی اوقات که شما را فرد یا افرادی همراهی می‌کنند. یکی دیگر از نقاط قوت بازی که خیلی به چشم می‌اید حرکات آهسته دوربین و تیراندازی‌هاست که بسیار عالی طراحی شده اند.

در پایان اگر از دوستداران بازی های اکشن هستید پیشنهاد می‌کنم این بازی بینظیر را از دست ندهید. ضمنا حجم بازی بیش از ۱۵۰۰ مگابایت است که ما با فشرده سازی حجم بازی را به ۴۶۷ مگابایت تقلیل داده ایم.

دانلود و عکس هایی از بازی در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

حتما شما تا به حال بازی های مختلفی را در مورد دسته های خلافکار و مبارزه محله های مختلف دیده اید. GTA: San Andreas سرآمد این نوع بازی ها است و شاید با فروش بی نظیر آن بود که شرکت های دیگر نیز دست به ساخت چنین بازی هایی زدند. بازی اکشن ۲۵ to Life نیز یکی دیگر از بازی هایی است که این سوژه را دنبال می کند و اکنون نیز پس از مدت ها تاخیر وارد بازار شده است. متاسفانه این بازی کمی ضعیف طراحی شده است و مشکلاتی در قسمت های مختلف آن دیده می شود.

بازی کامپیوتری ۲۵ to Life شما را در نقش افراد مختلفی قرار می دهد. برای مثال بازی را با یک خلافکار به نام Freeze شروع می کنید. او می خواهد همراه زن و بچه خود فرار کند و از این رو دست به آخرین کار خلاف خود می زند و در این راه مشکلات گوناگونی برایش به وجود می آید. شما همچنین در نقش افراد دیگری چون یک پلیس قرار خواهید گرفت. به طوری که ممکن است بعد از مدتی نتوانید آن ها را از هم تشخیص دهید. البته با توجه به داستان بی مظمون بازی این موضوع چندان اهمیتی ندارد.

i 25 To Life (RIP) | Size: 283 MB | 4shared Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

آهنگ جدید ، شاد و فوق العاده زیبای علیرضا فراهانی به نام دوستت دارم

علیرضا فراهانی - دوستت دارم

Alireza Farahani – Dooset Daram | Size: 3.5 MB | Direct Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

The Tiny Bang Story یک بازی فکری است با شباهت بسیار زیاد به بازی فکری معروفی که قبلا در سایت موج دانلود معرفی شد ، یعنی بازی Machinarium. روند بازی مانند بسیاری از بازیهای اشاره و کلیک هست یعنی پیدا کردن اشیاء مورد نظر، استفاده از آنها در وسایل مختلف و در نهایت حل پازلهای فکری متنوع. البته بر خلاف بازی Machinarium شخصیت اصلی در صفحه دیده نمی‌شود و شخصیت اصلی خود شما هستید. در پایان اگر اهل بازیهای فکری هستید پیشنهاد میکنم این بازی فوق العاده جذاب را از دست ندهید.

The Tiny Bang Story

The Tiny Bang Story | Size: 155 MB | 4shared Link

دانلود و عکس هایی از بازی در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

بی شک کسانی که در سالیان پیش کنسول PS1 را در اختیار داشتند با بازی Vigilante 8 یا همان ماشین جنگی پلی استیشن ۱ آشنایی دارند و احتمالا این بازی زیبا را در آن ایام بازی کرده اند. با توجه به محبوبیت این بازی، تصمیم گرفتیم که نسخه شبیه سازی شده همین بازی برای اجرا در کامپیوتر را در سایت ۳ سوت دانلود منتشر سازیم. حجم بازی به حداقل ممکن رسیده تا همگان بتوانند بازی ماشین جنگی Play Station 1 را دانلود کنند و از آن لذت ببرند.

توجه داشته باشید که مبدل جهت اجرای بازی بر روی خود بازی نصب شده و فقط با کلیک بر روی فایلی که دانلود می‌کنید بازی فوق قابل اجراست.

Vigilante 8 2nd



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

بازی Jam XM یک بازی رایانه ای اتومبیل رانی کم حجم است. در این بازی شما باید با سایر ماشین ها در مسیرهای پر پیچ و خم مسابقه دهید و اول شوید. استفاده از سلاح های مختلف در طول مسیر مسابقه ، جمع آوری پول جهت تجهیز یا خرید خودروی بهتر و گرانقیمت تر از ویژگی های این بازی کامپیوتری است.

Jam XM

Jam XM | Size: 18 MB | Direct Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۲٫۰ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham
 




حجم:5مگ




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham
ارسال توسط ham

6b15cf دانلود بازی GTA IV   نسخه کامل

 

Gta IV فقط برای windows vista و windows xp sp3  و ویندوز ۷ می باشد،


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham
دانلود بازی استراتژی کماندوهای با شهامت Commandos 2 Men of Courage

بازی  دارای سبکی استراتژیکی است و مربوط به جنگ جهانی دوم است. شما باید گروهی از کماندوهای حرفه ای را که در قلمرو دشمن هستند را کنترل کنید و با استفاده از تخصص و مهارت خود یک سری مأموریتهای مخفیانه ای را در محدوده دشمن به انجام برسانید. اسلحه های دشمن را سرقت می کنید ، از کابلهای برق  بالا می روید و شنا می کنید و از وسایل نقلیه و کوهنوردی در داخل و خارج ساختمانها ، کشتی ها و هواپیماها استفاده می کنید. کنترل یک تیم کماندویی متشکل از تک تیر انداز ، تخریب کن و تیرانداز مخفی و… است. حرکت یکپارچه و منظم تیم در داخل و خارج ساختمان، زیردریایی ها ، هواپیماها و در آب ، استفاده از دوربین های شب شکن برای ارزیابی محیط در شب از نقاط منحصر بفرد این بازی است. بازی شامل ۱۰ ماموریت فوق العاده می باشد. تغییر آب و هوا نیز درمأموریت های شما تأثیرخواهد گذاشت. امکان بازی چندنفره و می توانید از وسایل نقلیه مانند جیپ ، کامیون ، تانک ، کشتی و بازوکاها در این بازی استفاده کنید. این بازی زیبا را می توانید از سایت موج دانلود دریافت کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

بازی پازل Jigsaw Deluxe v1.04


بازی Jigsaw Deluxe یک بازی پازل است که باید با پیدا کردن و چیدن تصاویر تکه تکه در کنار یکدیگر تصویر را کامل کنید. این بازی دارای انواع پازل در اشکال متفاوت میباشد. بازی دارای مراحل فوق العاده زیادی میباشد. ۸ موضوع تصویری مختلف (مانند تصویر گل، ماشین، ساختمان، آبشار و…) در بازی موجود است که هر موضوع دارای بیش از ده ها زیر مرحله است.

 

 



 

Portable Jigsaw Deluxe v1.04 

Portable Jigsaw Deluxe v1.04 | Size: 19.7 MB | Direct Link

 


برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham
بازی فلش خاطره انگیز و جذاب سونیک Ultimate Flash Sonic
بازی فلش خاطره انگیز و زیبای Ultimate Flash Sonic را اغلب شما عزیزان به یاد دارید. شما باید با عبور از موانع و مشکلات میان راه و ابزارهایی که در اختیار شما قرار می گیرد بر دشمنان خود غلبه کنید و مراحل را به پایان برسانید. سرعت بالای سونیک یکی از مواردی است که به جذابیت و هیجان این بازی افزوده است. همچنین می توانید از شخصیت های دیگر این بازی نیز استفاده نمائید. ضمنا جمع کردن حلقه های طلایی میان راه را فراموش نکنید و مراقب باشید که حلقه های شما با برخورد با دشمنان خود از دست نرود.


ادامه مطلب...
ارسال توسط ham


از میان تمامی جنایات عجیب و غریبی که کره شمالی مستبد انجام داده است، کیم جونگ ایل اقدام به ربودن برخی از شهروندان ژاپنی کرده است تا از آن ها برای آموزش جاسوسان و ساخت فیلم استفاده کنند زیرا هیچ کس حاضر نیست به میل خود و برای انجام وظیفه در Pyongyang ثبت نام کند. DMZ: North Korea یک بازی تیراندازی و تقریباً ترسناک است که شما در آن ماموریت دارید تا به عنوان یک مامور مخفی به این پایگاه نفوذ کنید و با اطلاعاتی که به دست می آورید در حملات هوایی به منفجر کردن تمام پایگاه های نظامی کره شمالی بپردازید.

این بازی به دلیل شباهت زیاد به بازی IGI در میان کاربران به بازی IGI3 ملقب شده است.

 

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 City Bus یک شبیه ساز اتوبوسرانی نیست. اگر دوست دارید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید، با احتیاط برانید و به حقوق شهروندان احترام بگذارید، بهتر است که به دنبال یک بازی دیگر بگردید! اگر دوست دارید تا به وحشیگری در شهر بپردازید، قوانین را زیر پا بگذارید و همه چیز را در سر راهتان نابود کنید، شما توانسته اید بازی مناسب را پیدا کنید! در این بازی هیچ چیز نمی تواند جلوی شما را بگیرد. شما باید گاز را در ترافیک تا آخر فشار داده، از ماشین های پلیس فرار کرده و شهر را به آشوب بکشید. وقت آن رسیده که آن روی خشن خود را در این بازی به نمایش بگذارید!

 

City Bus عبور از قوانین در بازی جذاب و سرگرم کننده City Bus

 

 

password عبور از قوانین در بازی جذاب و سرگرم کننده City Busپسورد فایل: www.downloadha.com

download عبور از قوانین در بازی جذاب و سرگرم کننده City Bus لینک دانلود – 226.2 مگابایت | لینک کمکی

 




ارسال توسط ham

 

هر کی مایل به همکاری در این وبلاگ است لطفا به همین پست نظر بدید و شماره تماستون رو بنویسید تا بهتون زنگ بزنم و شما را جزء نویسندگان قرار بدم و شما مطلب ارسال کنید با تشکر (مدیر وبلاگ)




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

این بار از سایت بزرگموج دانلود ، بازی جدید و جذاب Crazy Serpentineرا در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Crazy Serpentine بازی بسیار زیبا Crazy Serpentine

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 سلام عزیزان بیننده وبلاگ موج دانلود امروز ما یه سایت دیگه ساختیم برای بازی ها دانلود بازی و کدهای تقلب و... ادرس سایتWWW.MOJDOWNLOADGAME.WORDFA.COM برای بروز شدن سایت ها لطفا به همین بخش نظر بدهید که چی میخواهید تا من برایتان بگذارم بازم میگم نظریادتون نره. راستی بزودی سایت تم هم میسازم.




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 دانلود بازی Traffic Jam

Traffic Jam یک بازی بسیار سبک و فکری و سرگرم کننده برای کامپیوتر است. در این بازی میبایست در زمان محدود و مشخص شده ترافیک را کنترل کنید تا ماشینها بتوانند مسیر مشخص شده را بگذرانند و به مراحل بالاتر و سخت تر راه پیدا کنید. این بازی میتواند ساعتها شما را سرگرم کند.

 

www.Clickkon.com

در صورتی که از سرور اول نتوانستید دانلود کنید از سرور دوم استفاده کنید.

 

 سرور اول (لینک مستقیم)

 سروردوم (لینک غیر مستقیم) 

 :: D O W N L O A D ::

 :: D O W N L O A D ::

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 در این پست میخواهیم بازی زیبای Plants vs. Zombies: Game Of The Year Edition را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ این بازی رایانه با اینکه از لحاظ گرافیکی چندان برتر نیست اما در لیست بازی های برتر کامپیوتر قرار گرفته است. در این بازی کامپیوتری  شما باغبانی زحمت کش هستید که گل و گیاه هایی را کاشته و پرورش می دهید؛ پس از آن زامبی ها که موجوداتی بی عقل و خرد هستند به مزرعه شما حمله می کنند و ممکن است مزرعه شما را از بین ببرند ولی شما می بایست با تمام توان خود در مقابل زامبی ها از مزرعه و گیاهان خود محافظت کنید تا بتوانید به سود سالیانه خود از برداشت محصولات برسید و امتیاز بیشتری در این بازی رایانه کسب کنید. در این PC Game شما با 49 نوع زامبی برخورد می کنید که هر یک به روش خاصی حمله خواهند کرد و در مراحل بالاتر Game تعداد زامبی ها بیشتر می شود که نیاز به کنترل دقیق بر روی گیم خواهد داشت. امیدواریم با دانلود بازی جدید و زیبای Plants vs. Zombies که وب سایت کمیاب انلاین آن را برای شما عزیزان در نظر گرفته است بتوانید ساعاتی را با این بازی زامبی ها لذت ببرید.


ویژگی های این بازی کامپیوتر :

    * 5 حالت مختلف بازی شامل : Adventure, Mini-Games, Puzzle, Survival, Zen Garden
    * نبرد با زامبی ها در محل های مختلف
    * کسب مهارت های خاص مبارزه با هر نوع زامبی طی مراحل بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

    * ویندوز: 2000/XP/Vista/7
    * آداپتور گرافیکی: DirectX 8
    * پردازنده: 1.2 گیگا هرتز
    * رم: 512 مگا بایت



دانلود با حجم ۳۳.۳ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

  دانلود بازی محبوب پرندگان خشمگین Angry Birds

بازی پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای ۱۹۵ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.
چنانچه پس از دریافت بازی موفق با اجرای بازی نشدید باید درایور کارت گرافیک سیستم خود را به روز نمایید

قابلیت های کلیدی نرم افزار Angry Birds:
- دارای ۱۹۵ مرحله جذاب
- گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
- عدم نیاز به نصب و کرک
- بالا بردن قدرت تمرکز 
- دارای محیط و مراحل زیبا و جذاب
- و …

 

 

 

فرمت:exe

http://dl.OnlyDownload.ir/2010/images/chart_pie.pngحجم:۳۷ MB

http://dl.OnlyDownload.ir/2010/images/down.png دانلود- Download
http://dl.OnlyDownload.ir/2010/images/lock.pngرمزفایل:www.onlydownload.ir

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

Crazy%20Frog%20Racer%202-1

 

یکی از بازی های بسیار جذاب که Crazy Frog در آن می درخشد Crazy Frog Racer نام دارد. بازی بسیار جذابی که نوعی رالی و یا به عبارت دیگر مسابقه ی سرعت است. این بازی که به ماشین سواری هم به این صورت است که قورباغه دیوانه به نوعی موتورش را روشن کرده و به مسابقه با بقیه حریفان می پردازد.سرعت این قورباغه سرسام آور و کنترل آن در نهایت سرعت فوق العاده دشوار است و همین عامل باعث می شود که انجام بازی شیرین تر باشد. این بازی که برای سنین مختلف مناسب می باشد ، از گرافیک مناسبی نیز بهره می برد. موزیک هایی که در این بازی گنجانده شده اند با مراحل و حرکات این قورباغه کاملا هماهنگ هستند.در بازی Crazy Frog Racer 2 جاده های بسیار سختی تعبیه شده که فقط کاربری موفق می شوند که به جام های قهرمانی دست یابند که علاوه بر دقت بسیار بالا سرعت عمل بالایی هم داشته باشند ، زیرا پیچ و خم جاده ها اصلا پیش بینی شده نبوده و سراشیبی ها آنقدر تند است که به هیچ وجه موتور این قورباغه قابل کنترل نیست.

 

دانلود | 61 مگابایت :

 

دانلود مستقیم از سرور رنگین دانلود

 

پسوورد فایل : www.rangindownload.com

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 سال ۲۰۷۴ مریخ : در اثر اصابت یک شهاب سنگ عظیم به سطح مریخ ابرهایی از غبار کلیه اتمسفر را میپوشاند و سبب قطع ارتباط زمین با کلیه ایستگاههای تحقیقاتی میگردد . پس از فروخفتن طوفان سفینه ای که از زمین به مریخ فرستاده میشود خبرهای تکان دهنده ای را مخابره میکند کلیه مراکز مستقر در مریخ به تصرف بیگانگانی در آمده که خود را برای تسخیر زمین آماده میکنند. در این بازی هدایت تنها سفینه نژاد انسان و سرنوشت کره زمین در دستان شما میباشد. و در صورتی که موفق به منبع عظیم انرژی ژئوترمال موجودات فرازمینی نگردید. صدا و حرکت در این بازی به خوبی میتواند به ایجاد صحنه های اکشن کمک کند. و این بازی با وجود نیاز رسمی به حافظه اصلی ۵۱۲ و دایرکت ایکس ۹ حتی بدون ملزومات فوق نیز قابل اجرا میباشد. بازی کاملا Portable بدون نیاز به نصب می باشد و فایل آن توسط آنتی ویروسهای NOD32 و Norton کنترل گردیده است. هم اکنون می توانید بازی کامپیوتر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Portable Incinerate 1.0.0

 

 

  دانلود - با حجم 42.14 مگابايت
  پسورد : www.arash98.com ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 


 

اگر می خواهید سر از راز بزرگ داوینچی در بیاورید این بازی را از دست ندهید.ماجراجویی 

و هیجان دو قطب بزرگ این بازی است که می تواند گذشت زمان را از یاد شما ببرد.بازی

کم حجم اما با کیفیت راز بزرگ داوینچی که برای کامپیوتر طراحی شده است را هم اکنون

می توانید دریافت کنید.از دست دادن این بازی یعنی از دست دادن ساعت ها هیجان.

این بازی ترکیبی از معما،ماجراجویی و پازل است.از دست ندهید.

حجم:11.7

سیستم عامل:ویستا،xp،ویندوز 7 و ......

کلیک کنید:دانلود

 

نظر بدید




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

 


 

 غواص شجاع برای یافتن گنج های زیر دریا تلاش می کند.این خلاصه داستان بازی Shark Attak

است.یک بازی ماجراجویی دیگر برای علاقه مندان به این سبک بازی.گر چه این بازی حجم کمی

دارد ولی به راحتی می تواند بازی کننده را سرگرم و او را به هیجان بیاورد.این بازی داستان ساده 

و جالبی دارد و از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار است.این دومین بازی گذاشته شده برای پلتفرم

کامپیوتر بعد از راز داوینچی است.امیدوارم ازین بازی لذت ببرید.

حجم:10.5mb

سیستم عامل:تقریبا با همه سیستم سازگار است.

کلیک کنید:دانلود




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد